Iedereen praat over hoe je Twitter, Facebook en blogs inzet als bedrijf. Ik volg al een tijdje een bedrijf waar ik klant ben, dat dat geweldig doet.
iDoneThis
Ik kreeg vandaag een geweldige email van een bedrijf waarvan ik de app gebruik, idonethis.com. Iedere dag krijg ik een email met de vraag wat ik vandaag gedaan heb, en ik reply met mijn actiepunten. idontehis.com houdt op die manier voor mij een soort overzicht van mijn productiviteit bij. En niet alleen, ik zet er tegenwoordig ook de hoogtepunten van de kinderen in.
Het dwingt me om na te denken over wat ik gedaan heb die dag. Vaak vergeet ik van alles, maar toch. En in de de dagelijkse email sommen ze ook nog willekeurige eerdere ‘inzendingen’ op. Wat ik gisteren heb ingevoerd. Of drie maanden geleden. Geeft goed gevoel!
Het is een gratis app, maar van de week kwam er een prachtige email. Met de introductie van een nieuwe feature en de vraag of je ‘sponsor’ zou willen worden voor 3 dollar per maand. Leek me prima, want zulke mooie diensten moeten beloond worden vind ik.
Emailmarketing nieuwe stijl
En toen kreeg ik vandaag een email van de Founder en CEO.
Hi there, Elja — I just wanted to write you personally to say thank you for supporting iDoneThis!
It means a lot to us. We also really appreciate all of your tweets about iDoneThis. It’s a huge help to us.
Don’t hesitate to email me if I can help improve your experience with iDoneThis.
Wauw. Het klopt – ik tweet regelmatig over ze (je vindt ze hier), en reageer ook op hun facebookupdates. Ze hebben dan ook een prachtige manier van content delen, echt een lichtend voorbeeld. Ze delen altijd hele mooie content. Motiverende quotes, videos, afbeeldingen, productiviteit.
Maar zo’n email? Wauw, wauw, en nog eens wauw. Geen idee hoe ze het doen (slim systeem?) maar het voelt goed!
Zo moet het dus.
- 50 worden: het alternatief is minder - 11 augustus 2024
- Vakantie - 1 augustus 2024
- Achieve more - 25 mei 2024
Rianne zegt
Wauw.. Dat is inderdaad erg tof!