Vandaag een fijne kerstmail in de mailbox van ToysRUs. Met de beste wensen. En een leuk plaatje. En een heleboel reclame. En als je op de link klikt uit de email, kom je op de gewone pagina, met uiteraard nog meer reclame (wel free shipping! maar dat is niet echt een cadeautje, wat mij betreft, gewoon een manier om mensen na de gekte van kerst NOG meer te laten shoppen).
Wat er mist aan deze kerstmail
Wat ik mis, is een echte (kerst-) boodschap.
We wensen alle families de allerfijnste kerstdagen vol speelgenot.
Ook van iedereen bij ToysRUs wensen we jou en jouw familie fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar.
Van de hele ToysRUs familie een cadeautje: kom het in de week van 26 december ophalen in onze winkels met deze bon.
We zijn zo blij met jouw klandizie! Dank! En de beste wensen.
Zoiets.
Maar nee. Dit stond er:
Kijk. Dat zou ik dus gedaan hebben, als ik hen was. Lijkt mij een gemiste kans. Waarom niet een echte kerstboodschap? Of iets over hoe je medewerkers kerst vieren? Of wat hun kinderen onder de kerstboom hebben gevonden? Of misschien een link naar een grappige videoboodschap?
Here’s an idea
En een echt cadeautje zou ook zijn als er een keer geen reclameboodschappen in zaten. Tsja. Dat is natuurlijk te gek voor woorden!
- Ongeluk - 8 juni 2023
- Yogamatje - 20 mei 2023
- Aiiiiiiiiiii - 11 mei 2023
Idealistic idea’s
I like it, en al helemaal tijdens de Kerst. Omdat de 24/7/365 mallemolen ook wel eens een keertje stil mag staan.
Deze bedrijven hebben nog een hoop te leren . . . !