Weet je nog, mijn online shopping saga? Gestart op de 23e november? En met tegenvallend resultaat? De story continues. Ik had namelijk ook iets besteld bij amazon.co.uk. Op de 23e. En het is nog steeds niet gearriveerd.
Helaas is het iets dat ik in Nederland niet kan krijgen. En iets dat ik ooit per ongeluk heb weggegeven aan een kringloopwinkel. En iets dat mijn echtgenoot toch bleek te missen (hij vond dat ik het niet had mogen weggeven). En ik had het ooit in de VS gekocht, in een opruimingsverkoop van onze lokale bibliotheek.
Je ziet, ik zit in een slechte positie. Ik wil dat object hebben. Punt. En ik wil het graag onder de kerstboom leggen als verrassing voor mijn echtgenoot (heb je gisteren gelezen?? 20 jaar!). Het is een goedmakertje zou je kunnen zeggen.
Maar no luck.
Ook hier blijkt het probleem te zijn dat het voorwerp niet van Amazon zelf komt, maar van een third party seller. Een onderaannemer.
F. begon net even over onze andere ervaring met onderaannemers. Het schilderwerk van ons huis, twee zomers geleden. Uitgelopen op een compleet drama. De opdrachtnemer was wel betrouwbaar, maar had te veel aanvragen. En was in zee gegaan met hele, hele vage onderaannemers. En wij wisten dat natuurlijk niet.
Tsja.
Als ik nog eens iets ga bestellen online, wil ik graag een waarschuwing van je krijgen: niet bij Third Party Sellers, Elja!
Alvast bedankt.
Dan ga ik nu maar bij de Kerstboom zitten wachten op de email van de Third Party Seller om te zien of er nog iets onder komt te liggen, deze Kerst. 🙂
- Ongeluk - 8 juni 2023
- Yogamatje - 20 mei 2023
- Aiiiiiiiiiii - 11 mei 2023
Frustrerend!
Had bijna weer een klaagblog geschreven, vandaag, over de Ikea en de Whirlpool. Ik heb duidelijk te veel geld uitgegeven de afgelopen maand.