Videootje. Over een campagne. Via LinkedIn, waar de betreffende campagne de hemel in wordt geprezen (door mannen). Want: briljante PR, briljante reclame, geweldig gedaan. Het doel is behaald: product en merk in het nieuws. Yay.
Wát een impact.
want daar gaat het om in dit leven! impact.
Toch? Het is wel marketing, he. Ja.
Laten we de mensen op straat ook eens vragen wat zij er allemaal van vinden, denkt een uitgever die er vol bravoure een reporter op afstuurt om het naadje van de kous (!) te ontdekken (en terloops nog wat achter de schermen fragmentjes krijgt toegespeeld. Dus zo ‘spur of the moment’ is het allemaal ook weer niet, he, kritische kijker?).
Transcript.
Reporter met advertentie in hand tegen vrouw: Vind jij dit ook seksistisch?
Vrouw (haalt schouders op): Ja ergens wel… maar dat wordt toch wel vaker op zo’n manier gebruikt? Dan denk ik van, ja… (haalt schouders weer op, maakt gebaar van het-heeft-allemaal-toch-geen-zin).
Reporter tegen vrouw: Dus jij zou nog steeds wel je vriend richting winkel X sturen voor een pak?
Vrouw: Ja hoor.
Vriend (staat er naast en kijkt naar advertentie met daarop halfnaakte vrouw): “Als ik dát er bij krijg, vind ik het goed!”
Alledrie: Hahahaha.
HAHAHAHAHAHAHA.
PRECIES MENSEN. DAAROM DUS.
GVD
PS Ik? Ik ben het met deze mevrouw eens.
- 50 worden: het alternatief is minder - 11 augustus 2024
- Vakantie - 1 augustus 2024
- Achieve more - 25 mei 2024
Sasja zegt
Eens. Meestal merk ik die reclames in de bushaltes niet eens meer (bewust) op. Deze wel…..omdat ik m zo vreselijk blegh vind. Hebben ze dan toch hun doel bereikt, ook bij mij?…
Elja Daae zegt
Tsja. Mij vielen ze ook op. Ik weet niet of dat het doel was. Bij mij bereiken ze het omgekeerde. In ieder geval brengen ze discussie te weeg en gaan we nadenken. Dat is wel heel goed!!
Liesbeth zegt
Vre Se.Lijk!
Zó eens met je!
Elja Daae zegt
VRESELIJK. ARRGHHHH.