Niet zo dol, bol

Ik was er vroeg bij dit jaar, met de Sinterklaascadeautjes. Ik denk er goed over na want ik wil slimme keuzes maken. En dan bestel ik het online. Daar blog ik dan over ook nog. Hoppa. Dubbel waar voor je geld. En een heleboel minder Sinterklaasstress.

Maar afgelopen donderdag realiseerde ik me dat 2 cadeautjes die ik in een hele lading cadeaus bij Bol had besteld, nooit waren aangekomen. Ik had al een beetje moeite om het overzicht te bewaren. Maar donderdag had ik alles op een rijtje. Ze waren er niet.

Dus ik logde in en zag dat het pakketje ook volgens Bol zelf nooit verzonden was. Dus ik belde met Bol. En oh jee oh jee ze wisten ook niet hoe het kwam, maar de items waren nooit aan de postbode meegegeven. He. Vervelend. Vooral omdat het Sinterklaascadeautjes waren.

(voor je het vraagt: het waren items van Bol zelf, niet van een derde verkoper, want daar hebben we dan vorige keer weer gedoe mee gehad)

Maar geen nood! Als ze die ochtend de items alsnog verzond, en ze waren op voorraad, had ik ze vrijdag. Uiterlijk zaterdag.

Ik zat net op de bank, 21:20 op zaterdag, en realiseerde me opeens dat ik nooit iets ontvangen had. Geen emails met bevestigingen en verzendcodes. Een geen cadeautjes.

Weer ingelogd. Status: wordt verwerkt. Gebeld. Oh jee. Helaas. Nee. Ze waren inderdaad ergens blijven steken. Ze begrepen er niets van.

Nee. Ik ook niet.

Nu maar hopen dat het goed gaat met mijn geld. Dat heeft sinds 23 november op de bankrekening van Bol gestaan. En over 3 werkdagen pas weer op mijn bankrekening terugkomt. 15 dagen voor niets op de rekening van Bol.

Het was natuurlijk heel leuk, dat aardigheidje vorige keer dat we kregen omdat het verjaardagscadeau van mijn zoontje (OOK!) te laat was. en hij het niet had op zijn verjaardag. Superirritant, ja, als je gewoon op tijd bestelt. Maar wel heel attent, die doos stoepkrijt om een racebaan mee te tekenen voor zijn nieuwe step.

Maar dit keer kreeg ik niet eens een sorry. Of een: we sturen het per expres, u heeft het maandag om 12:00! Of een: ik stuur u een kortingsbon om het goed te maken.

Pffff.

Ik baal er beste wel van.

Niet meer zo dol op Bol.

 

Elja elders:

Elja Daae

Elja is spreker, trainer en adviseur op het gebied van social media. Ze is daarnaast een van de bekendste blogexperts van Nederland. Elja is de auteur van twee boeken over social media. Haar 3e boek heet 'Super social'. Het gaat over social media en komt in het voorjaar van 2019 uit. Meer lezen? Abonneer je op haar nieuwsbrief over marketing, social media en ondernemersschap. Iedere 2e vrijdag in je inbox!
Elja elders:

Latest posts by Elja Daae (see all)

Deel uw mening

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.