Ondanks de vergevorderde ideeën voor mijn nieuwe bedrijf en heel wat discussie en gesprekken had ik mijn propositie nog niet duidelijk opgeschreven. Op zich niet erg, de eerste producten zijn gemaakt, de eerste klanten zijn er.
Een nieuw bedrijf is een proces van iteraties, van veranderen en van koers wijzigen. Da’s logisch.
Maar toch is het wel zo handig om het uit te schrijven. Al was het maar omdat *sommige stakeholders* daar om vragen. 😉
alleen: hoe schrijf je een goede propositie?
Ik wist het niet.
Gelukkig was daar Google. En een aardige expert die daar vrijgevig haar kennis deelt in een prachtige, eenduidige presentatie.
Nu heb ik niet alleen een heel stuk van mijn propositie af maar ook geleerd wat een propositiehuis is!
Je kunt altijd bijleren, dat blijkt maar weer.
Handige tool voor wie nieuwe producten of diensten wil ontwikkelen.
- 5 Manieren om als social media adviseur nee te zeggen tegen je communicatiecollega’s - 14 juni 2022
- Ze kunnen het niet ruiken - 9 mei 2022
- Bloggen met een drempel - 20 april 2022
Geef een antwoord