Weer thuis. Nog even aan het nagenieten van onze vakantie. En me aan het realiseren dat verwachtingen overtreffen belangrijk is als je je klanten in ambassadeurs wilt veranderen en terug wilt laten komen.
Al toen we aan kwamen rijden bij het hotel, overtrof het mijn verwachtingen, en dat bleef zo. Ervaring na ervaring na ervaring. Knap, wel, he?
Net hadden we een heel nieuw vliegtuig van Turkish Airlines, dat overtrof ook mijn verwachtingen. Ruim, licht, veel beenruimte, televisieschermen voor iedere stoel. Dat verwacht je niet als je altijd in de oudere versie zit van zo’n vliegtuig. Dat overtreft je verwachtingen dan dus, en dat is fijn.
Wat daar dan weer totaal afbreuk aan doet, is dat de wc’s vies zijn en de handdoekjes op. Daarmee doe je die goede indruk dan weer volledig teniet. Maar dat terzijde.
Wat ik me af zit te vragen is hoe je iemands verwachtingen online kunt overtreffen. Hoe doe je dat? Wat verwachten mensen als ze op je website landen en hoe overtref je die? Hoe kun je iemands ervaring op je site/blog fantastisch maken? Wat is daarvoor nodig? Wat moet je bieden aan informatie, navigatie en design?
Interessante vraag om over na te denken, toch?
- Paardestaarten - 8 april 2024
- Zaterdagochtend is prime time denktijd voor de maandagochtend - 27 januari 2024
- Vaker bloggen in 2024 - 1 januari 2024
lindakwakernaat zegt
Geen idee Elja.
Ik weet niet wat mensen verwachten als ze op mijn site komen.
Op mijn werkblog is dat duidelijk,
Info en die is er.
Dagmar van Rijnberk zegt
.
Kitty Kilian zegt
Ja, dat vraag ik me ook af. Wat is de allerbeste presentatievorm online. Heb er vorige week een veel te lange post over geschreven. Denk er al een tijdje over. Las ook een goede post van een ontwerper over hetzelfde vandaag: http://bit.ly/WyNOT4
Debbie Peteri zegt
Heel interessant! Misschien een mooi onderwerp voor #blogpraat?
Elja Daae zegt
Ja goed idee!