Zit TV te kijken.
Dizimax (een Engelstalig kanaal hier in Turkije).
Friends.
Lekker in het Engels, dat is voor mij een stuk makkelijker dan Turks! 🙂
Wat schetst mijn verbazing: opeens wordt het beeld kleiner. Er komt een reclamebanner in beeld. Voor auto’s. Hij beweegt een paar seconden door het beeld. Hij verdwijnt. Het scherm wordt weer groot.
WAT?
Excuse me?
We zitten elkaar in complete shock aan te kijken, zo opdringerig is de commercial en de manier waarop hij wordt getoond.
Mooie lessen.
1) Je moet nooit je dienstverlevering verminderen terwijl je dienst hetzelfde blijft kosten.
2) ongevraagde reclameboodschappen zijn opdringerig en wekken irritatie.
3) Als je het dan toch doet, van die push marketing, doe dan iets dat relevant is voor je kijkers. Of leuk. Of entertaining. Of mooi.
PS Zou het iets te maken hebben met een second screen of zo??
- Zaterdagochtend is prime time denktijd voor de maandagochtend - 27 januari 2024
- Vaker bloggen in 2024 - 1 januari 2024
- Ik schrijf nog steeds - 1 december 2023
Mervin Willemsz zegt
Sluik reclame is uit, in your face reclame is in… blijkbaar.
Elja Daae zegt
Nou he? Ongelofelijk vind ik het.