eBook Doel(groep)gericht twitteren: hfstk 1

Daar is hij dan eindelijk…hoofdstuk 1 van het eBook Doel(groep)gericht twitteren. Het eBook gaat  in op het zakelijk gebruik van twitter. Het voor ogen houden van een doel en een doelgroep helpt om iets gerichter te werk te gaan in je twitteractiviteiten…

Download het eerste hoofdstuk hier: Doelgroepgericht twitteren hfstk 1

Met dank aan: @ingridarcher, @kentwitts, @rkroesbergen en @LiekeKluwen voor de goede input.

En jij? Ben jij doel(groep)gericht met Twitter bezig? Of juist helemaal niet? Waarom wel, waarom niet? Gebruik je Twitter zakelijk of niet? Wat vind je van bedrijven die Twitter gebruiken als marketinginstrument?

PS Het kan zijn dat je een tweet van jezelf terug vindt in dit boek. Ik heb door de maanden heen heel wat ‘searches’ gedaan en tweets bekeken. Als jouw tweet er in staat, en je hebt hier bezwaar tegen, laat het me even weten – haal ik hem meteen weg.

Elja elders:

Elja Daae

Elja is spreker, trainer en adviseur op het gebied van social media. Ze is daarnaast een van de bekendste blogexperts van Nederland. Elja is de auteur van twee boeken over social media en heeft al een vaag idee voor de derde. Meer lezen? Abonneer je op haar nieuwsbrief over marketing, social media en ondernemersschap. Iedere vrijdag in je inbox!
Elja elders:

Latest posts by Elja Daae (see all)

Share your thoughts

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe jouw reactie gegevens worden verwerkt.