Schoon

Ik klaag vaak over Schiphol. Tegen mezelf. Maar eigenlijk alleen over de service in de restaurants. Want verder is het gewoon goed voor elkaar.

Zo schoon vooral. De vloeren. De wc’s. Gewoon, alles.

We kwamen vanuit Turkije, waar we in de lounge van het vliegveld hadden gezeten. Gaaf zo’n lounge hoor (het was mijn eerste keer). Maar iets er aan oogde vies. Terwijl er overal personeel liep schoon te maken.

Als er iets is dat bezoekers een slecht gevoel geeft over een bedrijf, is het viezigheid.

Het is mijn theorie dat dit vaak een onbewust proces is. Zowel in het negatieve als het positieve.

Volgens mij is het ook bijna niet te doen, in zo’n lounge. Om het continu bij te houden.

Maar toch.

Wat is Schiphol toch georganiseerd en schoon. Heerlijk.

Elja elders:

Elja Daae

Elja is spreker, trainer en adviseur op het gebied van social media. Ze is daarnaast een van de bekendste blogexperts van Nederland. Elja is de auteur van twee boeken over social media en heeft al een vaag idee voor de derde. Meer lezen? Abonneer je op haar nieuwsbrief over marketing, social media en ondernemersschap. Iedere vrijdag in je inbox!
Elja elders:

Share your thoughts

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.