Ik klaag vaak over Schiphol. Tegen mezelf. Maar eigenlijk alleen over de service in de restaurants. Want verder is het gewoon goed voor elkaar.
Zo schoon vooral. De vloeren. De wc’s. Gewoon, alles.
We kwamen vanuit Turkije, waar we in de lounge van het vliegveld hadden gezeten. Gaaf zo’n lounge hoor (het was mijn eerste keer). Maar iets er aan oogde vies. Terwijl er overal personeel liep schoon te maken.
Als er iets is dat bezoekers een slecht gevoel geeft over een bedrijf, is het viezigheid.
Het is mijn theorie dat dit vaak een onbewust proces is. Zowel in het negatieve als het positieve.
Volgens mij is het ook bijna niet te doen, in zo’n lounge. Om het continu bij te houden.
Maar toch.
Wat is Schiphol toch georganiseerd en schoon. Heerlijk.
- 5 Manieren om als social media adviseur nee te zeggen tegen je communicatiecollega’s - 14 juni 2022
- Ze kunnen het niet ruiken - 9 mei 2022
- Bloggen met een drempel - 20 april 2022
Geef een antwoord