
Sinds april 2016 verstuur ik een nieuwsbrief over social media voor bedrijven. De nieuwsbrief begon als experiment: hoe kunnen nieuwsbrieven leuker zijn? Ik had genoeg van zakelijke nieuwsbrieven vol promotionele links en zonder inhoud.
Het resultaat is een nieuwsbrief over sociale media die meer lijkt op een email of blog, gericht aan mensen met dezelfde interesse als jij en ik in de wereld van social media marketing en alles wat daar bij hoort. Je krijgt hem iedere twee weken toegestuurd. Vrijdagochtend ligt hij in je digitale brievenbus op je te wachten.
Feedback op de nieuwsbrief van lezers is dat hij uniek is, lekker leest, hen aan het denken zet en dat ze er iedere twee weken naar uitkijken. En dat laatste is het mooiste compliment dat je als nieuwsbriefverzender kunt krijgen! Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf een kijkje nemen: je kunt het hele nieuwsbriefarchief hier vinden.
Vaak is de nieuwsbrief de start van een gesprek per e-mail over onderwerpen uit de nieuwsbrief. Soms vraag ik ook gewoon om je input, want samen weten we meer dan ik of jij alleen.
Overtuigd? Schrijf je hieronder in om de Super social nieuwsbrief, zoals hij tegenwoordig heet (er zijn nogal wat iteraties geweest!) te ontvangen. Ik zie je graag terug in je inbox!