Unique Selling Point: gemak

Net een blog geschreven over hoe alles in de VS over ‘gemak’ gaat (zie ‘Amerikaanse marketing‘), kom ik dit artikel tegen van John Jantsch: Using convenience as a business model. Lezen! Wat je ook doet, wat je ook biedt, dit artikel geeft je ideeen.

En ik ben het met de schrijver eens, helemaal voor Nederland: door ‘gemak’ te bieden, kun je je onderscheiden.

John’s website, http://www.ducttapemarketing.com/blog/ is sowieso een aanrader. Hij is met recht een small business goeroe die je gratis voorziet van marketingtips.

Elja elders:

Elja Daae

Elja is spreker, trainer en adviseur op het gebied van social media. Ze is daarnaast een van de bekendste blogexperts van Nederland. Elja is de auteur van twee boeken over social media en heeft al een vaag idee voor de derde. Meer lezen? Abonneer je op haar nieuwsbrief over marketing, social media en ondernemersschap. Iedere vrijdag in je inbox!
Elja elders:

Latest posts by Elja Daae (see all)

Share your thoughts

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.